همکار فایل

پروژه استهلاک (رشته حسابداری-مدیریت)

پروژه استهلاک

تعداد صفحات:122
فرمتword(قابل ویرایش)

استهلاك را به كاهش فايده يك قلم يا يك نوع دارايي ثابت بر اثر عواملي چون مرور زمان، فرساي ناشي از كار  و نابابي تعريف كرده اند.
قانون تجارت، پايين آمدن ارزش دارايي ثابت را كه در نتيجه استعمال، تغييرات فني و يا علل ديگر حادث شود موجب استهلاك دانسته است، و در قانون مالياتهاي مستقيم آن قسمت از دارايي ثابت كه بر اثر استعمال يا گذشت زمان يا ساير عوامل بدون توجه به تغيير قيمتها تقليل مي يابد قابل استهلاك تشخيص شده است. ولي مفهوم و تعريف استهلاك در حسابداري دقيق تر و مشخص تر است. در عرف حسابداري، سرشكن كردن و تخصيص دادن بهاي تمام شده دارايي ثابت را به طريقي معقول و منظم بر دوره هاي استفاده از آن استهلاك مي نامند. بهاي تمام شده معمولاً در طول مدت استفاده از دارايي، ثابت مي ماند، بطوري كه در پايان عمر مفيد دارايي، مجموع اقلامهاي استهلاك دوره هاي استفاده از آن برابر مي شود بابهاي اوليه منهاي ارزشي كه براي دارايي اسقاط در نظر گرفته شده است. 
...

خرید توضیحات

پروژه فناوری اطلاعات: Data Center

دیتا سنتر Data center
فرمت: ورد (قابل ویرایش)
تعداد صفجات : 21 شامل تصاویر

مرکز داده (Data Center) به مجموعه‌ای از سرویس گرها، زیرساخت‌های ارتباطی/امنیتی و تجهیزات الکترونیکی گفته می‌شود که برای ارایه، نگهداری و پشتیبانی از سرویس‌های تحت شبکه (اینترنت/اینترانت/اکسترانت) بکار گماشته می‌شوند. سازمان‌ها، شرکت‌ها، و افراد می‌توانند با به کارگیری سرویس‌های ارایه شده از طرف مرکز داده وب‌گاه‌ها، اطلاعات و سرویس‌های مبنتی بر شبکه خود را بر روی اینترنت (اینترانت/اکسترانت) راه‌اندازی کنند. مرکز داده، بسته به نوع کاربردی که برای آن تعریف شده است، می‌تواند به عنوان یک مرکز پردازشی، مرکز ذخیره داده، مرکز جمع آوری داده و یا تمامی این موارد عمل کند. مراکز داده بسیار عظیم و متنوعی در سرتاسر شبکه جهانی اینترنت در حال سرویس دهی هستند که برخی از این مراکز استفاده تجاری محدود درون سازمانی دارند و برخی دیگر در اینترنت به صورت تجاری و یا عمومی قابل استفاده هستند.

فهرست مطالب:
مرکز داده
دسته بندی مرکز داده
ساختار مرکز داده
طراحی مرکز داده
ویژگی ها
الزامات امنیتی مرکز داده
کاربری ها
...

خرید توضیحات

بررسي تأثيرات ستادهاي تربيتي مدارس در رشد تربيتي دانش آموزان

بررسي تأثيرات ستادهاي تربيتي مدارس در رشد تربيتي دانش آموزان از ديدگاه اعضاي ستاد تربيتي و ممعلمين مدارس ابتدايي پسرانه دزفول
فرمت ورد 18 صفحه
چكيده :

اين تحقيق تحت عنوان بررسي تأثيرات ستادهاي تربيتي مدارس در رشد تربيتي دانش آموزان از ديدگاه اعضاي ستاد تربيتي و ممعلمين مدارس ابتدايي پسرانه دزفول در سال تحصيلي 89-1388 مي باشد.

روش تحقيق در اين پژوهش توصيفي است . جامعه آماري شامل تمامي اعضاي ستادهاي تربيتي و معلمين مدارس ابتدايي پسرانه شهرستان دزفول در سال تحصيلي 89-88 و حجم نمونه ها شامل 100 نفر از اعضاي ستادهاي تربيتي و معلمين مي باشد. كه روش نمونه گيري به روش تصادفي ساده انجام گرفته است.

براي بررسي ديدگاه اعضا ستاد تربيتي و معلمين در رابطه با تأثيرات اين ستادها در رشدتربيتي دانش آموزان از پرسشنامه اي بسته پاسخ مشتمل بر 15 سوال استفاده گرديد و براي تجزيه و تحليل يافته ها از آمار توصيفي استفاده شد.

فهرست مطالب
 مقدمه :
عنوان تحقيق :
بيان مسئله :
اهداف و ضرورت تحقيق :
اهداف كلي :
اهداف جزئي:
فرضيه ها:
سوال:
تعارف عملياتي اصطلاحات و واژه ها:
برنامه هاي تربيتي:
ايجاد انگيزه :
مسابقات فرهنگي و هنري:
تهاجم فرهنگي :
انجمن اولياء و مربيان :
رشد تربيتي :
معناي تربيت :
پيشينه ي عملي تحقيق :
تاريخچه ي امور تربيتي:
ستاد تربيتي
اهداف تربيت:
نقش انجمن اولياء و مربيان در هماهنگي تربيتي:
روش تحقيق:
جامعه آماري و حجم نمونه:
ابزار و روش جمع آوري اطلاعات :
نتيجه گيري
محدوديت هاي تحقيق:
پيشنهادات:
منابع و مآخذ
تشكر و قدرداني :
چكيده :
...

خرید توضیحات

پژوهش میزان شیوع افسردگی در بین دانش آموزان

پژوهش میزان شیوع افسردگی در بین دانش آموزان  مدارس دخترانه
فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل: 33

چکیده

گزارش حاضر پژوهشی است که به بررسی میزان شیوع افسردگی در دانش آموزان دختر مدارس راهنمایی اندیمشک پرداخته است.

در این پژوهش تعداد 290 دانش اموز دختر از دو مدرسه راهنمایی بطور تصادفی ( تصادفی طبقه بندی) انتخاب شدند و پرسشنامه ( CDS.A ) را تکمیل کردند.
لازم به ذکر است که 140 نفر از پایه اول و 150 نفر از پایه سوم انتخاب شدند و به پرسشنامه ها پاسخ دادند.

فرضیه های پژوهش عبارتند از :

 بین رتبه تولد و میزان افسردگی دانش آموزان رابطه معنادار وجود دارد.
بین مردودی و میزان افسردگی دانش آموزان رابطه معنادار وجود دارد
بین تجدیدی و میزان افسردگی دانش آموزان رابطه معنادار وجود دارد.

نتایج بدست آمده از فرضیه ها:

در سطح اطمینان 05/0 هر سه فرضیه رد شده و تأیید نمی شوند.

 فهرست:
چکیده

فصل اول
طرح پژوهش
مقدمه
بیان مسأله
بیان اهداف پژوهش
متغیر های پژوهش:
تعاریف عملیاتی :
کاربرد یافته ها:

فصل دوم
پیشینه
تاریخچه افسردگی
   نظریه های افسردگی
تعاریف افسردگی
عوامل مؤثر در پیدایش افسردگی
علائم و نشانه ها
انواع افسردگی :
برخی روش های درمان افسردگی

فصل سوم :
روش شناسی
هدف از انجام این پژوهش
جامعه آماری
نمونه آماری
ابزار گردآوری اطلاعات
روش اجرا
ابزار پژوهش

فصل چهارم :
تجزیه و تحلیل
داده ها
آمار توصیفی :
جدول تحلیل واریانس

فصل پنجم :
بحث و نتیجه گیری
تجزیه و تحلیل نهایی داده ها :
نتیجه گیری
محدودیت ها:
پیشنهادها:
فهرست
منابع
...

خرید توضیحات

پژوهش مقایسه یادگیری مشارکتی و یادگیری سنتی

پژوهش مقایسه یادگیری مشارکتی و یادگیری سنتی  در بین دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی منطقه

فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل: 105

چکیده:

پژوهش حاضربه مقایسه‌ی تاثیر روش تدریس یادگیری مشارکتی با روش سنتی(سخنرانی)بر ایجاد یادگیری و یادداری دانش‌آموزان در درس علوم در سال تحصیلی91-90 صورت گرفته است. در پژوهش حاضر روش یادگیری مشارکتی و روش سخنرانی متغیر مستقل و ودانش‌آموزان پسر و دختر پایه چهارم متغیر وابسته است.در این پژوهش از روش نمونه گیری آزمایشی استفاده شد. جامعه آماری در این پژوهش را کلیه دانش‌آموزان دختر پسر که شامل 392پسر و392 دخترپایه چهارم ونیز کلیه معلمان که شامل20 زن و20مرد پایه چهارم دوره ابتدایی شهرستان شوش در سال تحصیلی 90-91 می‌باشدتشکیل می‌دهند.نمونه آماری در این پژوهش20تا از دختران و20تا از پسران و 2نفراز معلمان زن و 2نفرازمعلمان مرد می‌باشد.که توسط آزمون محقق ساخته ای با ضریب پایایی 7 به منظور سنجش یادگیری، افراد هر دو گروه آزمایش شدند . برای تجزیه وتحلیل داده‌ها از روش t مستقل استفاده شده است. به طور کلی نتایج به دست آمده بیانگر آن است که بین روش تدریس فعال (یادگیری مشارکتی)و روش سنتی (سخنرانی)بر میزان یادداری دانش آموزان در درس علوم تفاوت معناداری وجود دارد.

کلید واژه ها : یادگیری مشارکتی، روش سخنرانی، یادگیری، یادداری ...

خرید توضیحات

ژوهش بررسي رابطه فرهنگ سازماني فناوري اطلاعات

پژوهش بررسي رابطه فرهنگ سازماني و ميزان به كارگيري فناوري اطلاعات و ارتباطات در ادارات آموزش و پرورش شمال خوزستان

فرمت فایل : ورد         
تعداد صفحات :74



مقدمه

دوران جديد كه به عصر اطلاعات موسوم است، دوران فناوري اطلاعات و ارتباطات مي باشد، بشر امروز جامعه­اي مبتني بر فناوري اطلاعات و ارتباطات (ICT )[1] را تجربه مي­كند كه از ويژگيهاي خاص خود برخوردار است. چنين جامعه­اي را جامعه اطلاعاتي مي­گويند (صرافي زاده، 1383 ، ص 5).

جامعه اطلاعاتي جامعه­اي است كه در آن زندگي اقتصادي، فرهنگي و اجتماعي افراد جامعه به فناوري اطلاعات و ارتباطات وابسته است و جامعه­اي است كه در آن مردم در محل كار ، منزل و حتي در اماكن تفريحي از اين تكنولوژي­ حداكثر استفاده را مي­برند.

بر خلاف دوران گذشته كه اطلاعات و تكنولوژي در اختيار صاحب نظران فن و صنايع قرار داشت و مشروعيت آن نيز به تاييد و تصديق آنان مرتبط بود در جامعه جديد اطلاعات تكنولوژيستها علماي اجتماعي و مردم معمولي نيز مرتبط با تكنولوژي اطلاعاتي قرار گرفته و بخشي از زندگي روزمره آنان شده است. زيرا اطلاعات و اخبار در گروه نيازهاي اساسي همه مردم قرار گرفته است و توليدات آن استفاده همه جانبه دارد. در حالي كه در دوران گذشته استفاده از تكنولوژي مرتبط با قشر خاصي بود و فراگيري زيادي نداشت (آذرخش، مهراد،1383،ص 25).

...

خرید توضیحات

بررسی رابطه خلاقیت و عزت نفس در پیشرفت تحصیلی

بررسی رابطه خلاقیت و عزت نفس در پیشرفت تحصیلی دانشجویان دختر و پسر
فرمت فایل ورد با قابلیت ویرایش

تعداد صفحات :97

چكيده

هدف اصلي اين پژوهش بررسي رابطه خلاقيت و عزت نفس و پیشرفت تحصیلی در دانشجویان دختر و پسر دانشگاه پیام نور واحد دزفول مي باشد . جامعه ي آماري اين پژوهش شامل كليه ي دانش جویان دانشگاه پیام نور واحد دزفول مي باشد كه بر اساس روش نمونه گيري تصادفي طبقه اي از نوع همبستگي 60 نفر دانشجو انتخاب گرديد پس با اجراي پژوهش نامه ي سنجش خلاقيت (cree ) و پرسش نامه عزت نفس كوپر اسميت تجزيه و تحليل يافته ها صورت گرفته است . در اين پژوهش تكنيك هاي آمار توصيفي (ميانگين ، انحراف معيار و خطاي معيار ميانگين ) و آمار استنباطي ( ضريب همبستگي پيرسون ) استفاده شده است . قابل ذكراست كه نمونه هايي از اين تحقيق در ساير شهرها نيز صورت گرفته است .

 كلمات كليدي : خلاقيت ، عزت نفس ، پیشرفت تحصیلی. ...

خرید توضیحات

دانلود پروژه ربات ماهی رشته برق مخابرات

پروژه  ربات ماهی رشته برق مخابرات

تعداد صفحات :90  
فرمت فایل : ورد با قابلیت ویرایش متن

پروژه ربات ماهی
پیش گفتار :

در اين پژوهش به ارائه روش کنترل مود لغزشي هوشمند براي نمونه اي از يک ربات ماهي به روش سخت افزار در حلقه پرداخته مي شود. براي اين منظور، ابتدا مدل غير خطي براي نمونه ربات ماهي معرفي ميگردد. براي تحليل حرکات ماهي، از تئوري جسم کشيده که توسط لايت هيل پيشنهاد شده است، استفاده شده است . تئوري لايت هيل برگرفته شده از تئوري آيروديناميك جسم باريك است که به شناگرهاي کارانجيفوم قابل اعمال است. با ساده سازي معادلات پيشنهادي لايت هيل براي سيستم ربات براي حرکت در صفحه، تعداد ورودي هاي کنترلي از تعداد درجات آزادي حرکت در صفحه کمتر ميباشد که منجر به تحريک ناقص ربات ميشود. به علت عدم امکان مدل سازي تحليلي و دقيق اثرات هيدروديناميکي وارد بر ربات و کوپله بودن اين اثرات با اثرات ديناميکي، مدل ديناميکي سيستم ارائه شده براي ربات ماهي علاوه بر تحريک ناقص بودن، داراي عدم قطعيتهاي پارامتريک و ساختاري مي باشد. تا به حال، كار اصلي محققان بر روي تحليل هاي پيچيده هيدروديناميکي مكانيزم رانش شبيه ماهي که غير قابل استفاده براي مصارف کنترلي هستند ، مواد سازنده باله ها، ساختار مكانيكي و عملكرد با كنترل از راه دور متمركز بوده است.

فهرست
 پیش گفتار
مقدمه
فصل اول :
خلاصه اي بر مكانيزم هاي مورد استفاده ماهي در شنا4
يادگيري از ماهي در طراحي و ساخت ربات
نيروهايي كه بر روي ماهي در حال شنا اثر مي كند
طراحي الگوي شنا براي ربات ماهي
مكانيزم ها ...

خرید توضیحات