همکار فایل

مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی سیستم اطلاعاتی مدیریتی(رشته حسابداری,مدیریت)

 مقاله انگلیسی باترجمه فارسی سیستم اطلاعاتی مدیریتی 
تعدادصفحات:24
فرمتword(قابل ویرایش)


بخشی از متن:
مديريتي (MIS)
سيستم هاي اطلاعات مديريتي (MIS) به آن دسته از سيستم هاي اطلاعاتي اطلاق مي گردد كه معمولا بر اساس كامپيوتر استوار بوده ودر داخل يك سازمان مورد استفاده قرار مي گيرد . شبكه جهاني از سيستم اطلاعاتي به عنوان سيستمي ياد مي كند كه شامل شبكه همه كانالهاي اطلاعاتي     مي باشد كه در داخل يك سازمان مورد استفاده قرار مي گيرد . همچنين مي توان سيستم اطلاعات مديريتي را به عنوان سيستمي تعريف كرد كه به جمع آوري و پردازش اطلاعات پرداخته و اين اطلاعات را در اختيار مديران قرار داده تا از آن در جهت تصميم گيري ، برنامه ريزي ، اجراي برنامه و نظارت استفاده نمايند . يك سيستم اطلاعاتي مشتمل بر همه بخشهايي است كه به گردآوري ، پردازش و اشاعه اطلاعات مي پردازند . 
...

خرید توضیحات

مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی مدیریت مالی

مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی مدیریت مالی(رشته حسابداری,مدیریت)
تعداد صفحات:18
فرمتword(قابل ویرایش)

بخشی از متن:
 نیازهای لازم برای ورود به یک شغل 
معمولاً رسیدن به جایگاه یک مدیر موفق تولید ، مستلزم برخوداری از تجارب فراوانی است . اکثر مردم در چنین موقعیتی در نقنقش های جانبی ( مکمل ) از قبیل کنترل موجودی ، تجزیه و تحلیل وضعیت ، طراحی  مواد یا سرپرست کارگاه ظاهر می شوند .
در حال اغلب افرادی که به کارگاه می شوند دارای مدرک دانشگاهی یا HND می باشند اگر چه برخی فرصتهای شغلی نیز برای آن دسته از افراد فاقد مدرک تحصیلی دانشگاهی فراهم شده است که خود را برای مطالعه در جهت افزایش قابلیتهای شغلی آماده می کنند مانند آن دسته از شایستگی های شغلی که از سوی موسسه ای که خواهان فعالیت در آن هستید ، مدرک دانشگاهی یا HND در یکی .
از رشته های زیر مطلوب می باشد . 
مهندسی مکانیک 
علم تغذیه 
مهندسی پردازش 
تجارت و مدیریت 
مهندسی الکترونیک 
تکنولوژی مواد حمل و نقل /توزیع / سازمان دهی 
شیمی 
فیزیک زیست شناسی 
...

خرید توضیحات

مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی مفاهیم درامد و ارزیابی دارایی ها(رشته حسابداری,مدیریت)

مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی مفاهیم درامد و ارزیابی دارایی ها
تعداد صفحات:34
فرمتword(قابل ویرایش)

مقدمه:
 دارائی همیشه یک موضوع اساسی درمطالعات استانداردهای حسابداری بوده است زیرا این مسئله دقیقا مربوط به سنجش و افشاءدرآمد حقوقی است.
اصطلاحات «حسابداری بهای تمام شده تاریخی»و «حسابداری ارزش متعارف » حاکی از تمرکز خاص بر ارزیابی دارائی است ،ازاین حیث که اصول و عقاید پس از مبانی اندازه گیری ذکر می شوند .البته فاکتورهای تعیین کننده درمدل حسابداری باید شامل اهداف و مفاهیم پایه ای درآمد باشد . یک ویژگی اندازه گیری یا اساس و مبنای ارزیابی وسیله ای برای مفاهیم عددی اندازه گیری مثال سرمایه و درآمد است .اگر وجود یک اصل مبنادرحسابداری لازم باشد ،آن اصل یک مبنای ارزیابی به عنوان یک ابزار نیست بلکه مجموعه ای  از اهداف و مفاهیم است که انتخاب مبانی ارزیابی را مشخص میکند . ازاین نقطه نظر ،این تحقیق بطور مفصل مفاهیم درآمد را بررسی می کند و طبق این بررسی ها مبانی ارزیابی دارائی را دوباره مطالعه کرده تا نیازهای فوری اطلاعات مالی را فراهم سازد.
این مقاله مختص تمامی سطوح می باشد
...

خرید توضیحات

مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی ریسک و بازده

مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی ریسک و بازده(رشته حسابداری,مدیریت)

تعداد صفحات:40
فرمت word(قابل ویرایش)
بخشی از متن:


هنر سرمایه گذاری با ریسک و بازده تعریف می شود. سرمایه گذاری به معنی قبول یک مقدار ریسک به ازای یک بازده مورد انتظار است.برای هر فرد قبل از ورود به بازار سهام این نکته کاملاً مهم است تا انواع مختلف ریسک و مخاطره را شناخته و آنها را اندازه گیری کند.همچنانکه که خواهیم دید برخی از این ریسک و بازده ها دارای تنوع هستند و برخی دیگر به این گونه نیستند.مطمئن شوید که شما آماده پرداخت برای رسیک اضافی هستید.
زمانیکه یک سرمایه گذار یک دارایی را خریداری میکند (سهام ، اوراق قرضه ، یک شرکت ، اثر هنری و غیره ) این داراییها دارای یک بازده مورد انتظار هستند.برخی از سرمایه گذاران این بازده را بر حسب درصد مشخص میکنند در حالیکه دیگران امیدوارند که این بازده به صورت مثبت باشد.
این مقاله مختص تمامی سطوح میباشد
...

خرید توضیحات

مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی دارایی

مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی دارایی(رشته حسابداری,مدیریت)
تعدادصفحات:41
فرمتword(قابل ویرایش)
بخشی از متن:
واژه دارایی در حسابداری و تجارت به معنای منابع کنترل شده است که توسط یک واحد اقتصادی مستقل و در نتیجه مبادلات و قراردادهایی که در گذشته صورت گرفته و یا مزایای اقتصادی قرار دادهای آتی بدست می آید .
ویژگی های دارایی
دارایی ها سه ویژگی مهم دارند:
    آنها سود شرکت را که مستلزم داشتن ظرفیت مناسب ،کار غیر گروهی و یا ترکیب آن با دیگر دارائی های شرکت ،در مورد سود جهت یافته واحدهای تجاری ،مشارکت مستقیم یا غیر مستقیم برای شبکه جریانهای نقدینگی آتی در مورد سازمانهای بدون بازدهی برای ارائه خدمات مورد نیاز ترسیم می کنند.
    یک واحد تجاری مستقل دارائی ها را در رساندن به سود دهی کنترل نماید
    یک معامله یا قرارداد باعث می شود که حق کنترل سودی که در گذشته بدست آمده است به شرکت داده شود.
این مقاله مختص تمامی سطوح می باشد.
...

خرید توضیحات

مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی استدلال مدیران

مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی استدلال مدیران(رشته حسابداری,مدیریت)

تعدادصفحات:19
فرمتword(قابل ویرایش)
بخشی از ترجمه:
راز موفقیت : به همان اندازه كه قضيه نادرست كريستنسن اثبات مي شود،تشخيص راز موفقيت بيشتر از كتاب درسي مديريت اتخاذ مي شود.
نوامبر2003
روبرت هلر
انسان قرون وسطايي براي سنگ فيلسوفي جستجو كردكه مي توانست اصل فلز را به طلا تغيير شكل دهد.اغلب مديران و مؤسسان شركت يك اميد مشابه و معمولا بيهوده را دنبال مي كنند،اما نيازي نيست كه آن بيهوده باشد،از طريق نتايج شركتها دريك صنعت شناخته مي شود.
آنها از فروش درسالهاي1994 -1976 شصت و دو ميليون دلاربدست آوردند،قيمت براي رقبايي كه سنگ را نيافته بودند،بيست مرتبه زمان بندي شد.اگرچه كه بقدر كافي متقاعدكننده نيست،فروش در شركت در گروه خسته و كسل تنها يك5/64 ميليون دلاراضافي را ميانگين مي گيرد : ميانگين موفقيت 9/1 بيليون دلاري – يك تفاوت 29 – رتبه اي است.آمارهاي اضافي از كتاب يك مديريت مشهورو درست نوشته كليتون ام 0 كريستنسن بدست مي آيد.آن عنوان واضحي است،مثله غامض بدعت گذار :زماني كه تكنولوژي هاي جديد باعث مي شوند شركت هاي بزرگ ورشكست شوند،عدالت را نسبت به پيغامش كمتر رعايت مي كنند ....
این مقاله در سطح کاردانی,کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشد
...

خرید توضیحات

مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی ارتباطات درون سازمانی(رشته حسابداری,مدیریت)

مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی ارتباطات درون سازمانی
تعداد صفحات:9
فرمتword(قابل ویرایش)
بخشی از محتوای مقاله به شرح زیر می باشد:
ارتباط سازمانی یکی ازمباحث مهم مدیریت است که تا به حال در ایران به ان توجه کافی نشده است بسیاری از نظریه پردازان قرن بیستم را قر انفجار اطلاعات نامیده اندومدیریت اطلاعات را نیز به مثابهء یکی از شاخص های مهم توسعه مطرح کرده اند ارتباط چیست ؟ درواقع ارتباط بستر مبادلهء اطلاعات است بدون برقراری ارتباط اثر بخش مبادلهءاطلاعات ممکن نیست ودر نتیجه سازمان برای بهره گیری از اطلاعات و تحقیق اهداف خود توانمندی لازم رانخواهد داشت در سازمانی که میان کارکنانش روا بط سالم اثربخش ومناسب نباشد انگیزهء کمتری برای ارائه کارمفیدتر دیده می شود درچنین سازمانی غالبآ تضادهای ناشی از فقدان نظام ارتباطی اثر بخش بهره وری نازل ودر سطح پایینی وجود دارد وطبعآ سازمان توانایی و کارایی لازم برای بر خورد با رقابت های روزافزون بین المللی نخواهد داشت این مقاله در سطح کاردانی,کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشد
...

خرید توضیحات

ترجمه مقاله ایجاد مزیت رقابتی از طریق جریان های نوآوری

کارآفرینی راهبردی: ایجاد مزیت رقابتی از طریق جریان های نوآوری
Strategic entrepreneurship: Creating competitive advantage through streams of innovation
تعداد صفحات ترجمه شده : 12 صفحه (ورد)
تعداد صفحات لاتین :11 صفحه  (ورد)
دانلود متن انگلیسی

 چکیده: در محیط رقابتی سریع امروزی, شرکت ها نیازمند این هستند که چالاک و انطباق پذیر باشند. با وجود اینکه شرکت ها می توانند از طریق تکنولوژی های موجود به سطح معینی از عملکرد دست پیدا کنند, اما به همان اندازه در مواجه با تکنولوژی های نوین نوظهور کند عمل می کنند. ما کارآفرینی راهبردی را به عنوان ابزاری مورد بحث قرار می دهیم که از طریق آن شرکت ها بطورهمزمان از مزیت رقابتی فعلی خود بهره برداری کرده و در عین حال فرصت های آتی را نیز مورد کاوش قرار می دهند. دستیابی به توازن بین بهره برداری و کاوش چیزی فراتر از تخصیص یکسان منابع به این دو فرآیند را در بر می گیرد. همانگونه که بحث شد, بهره برداری و کاوش از نظر اجرایی, ساختاری و فرهنگی فرآیندهای متمایزی هستند.

 واژگان کلیدی: کارآفرینی استراتژیک, کاوش/اکتشاف, بهره برداری, نوآوری, مزیت رقابتی ...

خرید توضیحات

ترجمه مقاله سیتوکنین

این مقاله ترجمه مقاله isi سیتوکنین  و مربوط ب گروه کشاورزی می باشد
تعداد صفحات : 18
فرمت : ورد
متن انگلیسی ندارد

فهرست
مقدمه ................................................................. 432
تغییرات ساختاری و فعالیت بیولوژیکی ............................... 433
تنوع ساختاری سیتوکنین های طبیعی .......................... .... 433
متابولیسم و بیوسنتز سیتوکنین ها .................................. 434
اساس متابولیسم سیتوکنین ها ...................................... 434
بیوسنتز سیتوکنین ..................................................... 436
تنظیم بیوسنتز سیتوکنین .............................................. 439
بیوسنتز .................................................................. 439
انتقال ..................................................................... 440
انتقال نوکلئوبازهای سیتوکنین .......................................... 440
انتقال نوکلئوزیدهای سیتوکنین .......................................... 441
جابجایی درون سلولی سیتوکنین ها ..................................... 442
...

خرید توضیحات

ترجمه فعالیت های بازاریابی شبکه های اجتماعی

ترجمه مقاله انگلیسی
 Do social media marketing activities enhance customer equity An empirical study of luxury fashion brand

آیا فعالیت های بازاریابی شبکه های اجتماعی برابری مشتریان را افزایش میدهند؟ یک مطالعه تجربی در مورد برند مد لوکس آنجلا جِی. کیم، و اونجو کو
تعداد صفحات ترجمه شده : 12 صفحه (ورد)
تعداد صفحات لاتین :7 صفحه  (ورد)
دانلود متن انگلیسی


چکیده: بخاطر علاقه روز افزون به استفاده از بازاریابی شبکه های اجتماعی(SMM)در بین برندهای مد لوکس، مقاله حاضر درصدد است تا خصوصیات فعالیت های SMM را شناسایی کند و روابط بین این فعالیت های مشاهده شده، برابری ارزش، برابری روابط، برابری برند، برابری مشتری، و هدف از خرید را از طریق یک مدل معادله ساختاری بررسی نماید. پنج ساختار از فعالیت های SMM مشاهده شده از برندهایمد لوکس، سرگرمی، روابط متقابل، مدپرستی، سفارشی سازی، و انتشار گفتاری است. تأثیر آنها بر روی برابری ارزش، برابری روابط، و برابری برند مثبت است. برای روابط بین عوامل محرک برابری مشتری و خود برابری مشتری، برابری برند تأثیر منفی بر روی برابری مشتری دارد درحالیکه برابری ارزش و برابری روابط هیچ تأثیر مهمی را نشان نمیدهند. برابری ارزش و برابری روابط نیز مانند هدف خرید، تأثیرات مثبت مهمی دارند، درحالیکه برابری روابط هیچ تأثیر مهمی ندارد. و در نهایت، روابط بین هدف خرید و برابری مشتری نیز اهمیت زیادی دارد. یافته های این مطالعه میتواند باعث شود که برندهای لوکس بتوانند رفتار خرید آینده بعضی از مشتریان خود را با دقت بیشتری پیش بینی کنند و راهنمایی برای مدیریت دارائی ها و فعالیت های بازاریابی آنها باشند.


کلمات ...

خرید توضیحات